Незалежно від того, чи давно Ви займаєтеся Поштовим Маркетингом, або тільки почали освоювати цей прибутковий бізнес, у Вас з'явиться думка про організацію свого ВЛАСНОГО РЕКЛАМНОГО ВИДАННЯ, поширюваного поштою. ПРИЧИНИ тому наступні:
- ПРЕСТИЖ. Ви - редактор і видавець.
- Ви забезпечуєте БЕЗКОШТОВНУ РЕКЛАМУ свого товару або послуг.
- Рекламне видання ДУЖЕ ПРИБУТКОВЕ.
- Ви набуваєте ПОПУЛЯРНОСТІ, що сприяє УСПІХУ У продажу.
- Ви зможете писати статті і інші матеріали, публікуючи їх БЕЗ ЯКИХ-НЕБУДЬ ВИТРАТ.
- Ви РОЗШИРЮЄТЕ СФЕРУ ДІЇ СВОЄЇ РЕКЛАМИ.
ЩО ТАКЕ РЕКЛАМНИЙ ЛИСТ?
Рекламний лист - це, в більшості випадків, стандартний лист формату А4, обидві сторони якого зайняті РЕКЛАМНИМИ БЛОКАМИ. Рекламний лист розсилається ПІДПИСЧИКАМ або учасникам СПИСКУ РОЗСИЛКИ. Лист А4 ділиться на 3 рівних колонки, шириною 6 см. Залишається близько 1 см для полів з обох боків. Такі ж поля залишаються по вертикалі. В результаті, з КОЖНОЇ сторони листа Ви маєте простір для 30 РЕКЛАМНИХ БЛОКІВ (кожен - розміром 2,5 на 6 см). ТИРАЖ рекламного листа складає від 1.000 до 20.000 екземплярів і навіть більш. ЦІНА рекламного блоку на такому листі ЗНАЧНО НИЖЧЕ за ціну реклами в інших засобах масової інформації - в газетах або журналах. Це пояснюється НИЗЬКИМИ НАКЛАДНИМИ ВИТРАТАМИ видавця і МЕНШИМ ТИРАЖЕМ листа. АУДИТОРІЯ читачів такого видання - ЦІЛЬОВА, оскільки лист видається з розрахунку на аудиторію, зацікавлену в покупках поштою, або в певному виді товару або послуг.
ПРИСТУПАЄМО ДО РОБОТИ.
Перш ніж приступити до справи - необхідно РОЗПЛАНУВАТИ свою роботу, і визначити ФОРМАТ видання. Необхідно вибрати цікаву і інформативну НАЗВУ, основну ТЕМУ реклами на листі, і продумати всі технічні сторони роботи. Варто також визначити передбачувані ВИТРАТИ, передбачуваний ПРИБУТОК, і як часто лист видаватиметься - щомісячно, раз в 2 місяці, і т.д.
При тиражі 1.000 екземплярів, звичайна ЦІНА РЕКЛАМНОГО БЛОКУ складе близько 150 рублів (проти 600, потрібних іншими виданнями). 60 блоків реклами принесуть 9.000 рублів. Вартість друку 1000 екземплярів листка складе близько 200 рублів, включаючи витрати на папір (яку Ви придбаєте на оптовому складі ). Залишається 8.800 рублів, без урахування витрат на розсилку.
Найпростіший спосіб недорого розіслати 1000 екземплярів - скористатися послугами КООПЕРАТИВНОЇ СЛУЖБИ поштових відправлень (див. керівництво В1006), або організувати її самостійно. Інакше, доведеться витратити ще близько 2000 рублів на покупку поштових марок і конвертів - що залишить 6.800 рублів прибули. Ми не говоримо про очевидний спосіб розсилки - про включення копії рекламного листа в комплект пропозицій, що розсилається Вами у порядку продажу основного товару - інфоруководств або іншого. У будь-якому випадку, поміщаючи ВЛАСНУ рекламу на рекламний лист, Ви ЗБІЛЬШУЄТЕ область її розповсюдження - а це ГОЛОВНЕ.
Не варто зупинятися на 1000 екземплярів. Надрукуйте ще 1000! При цьому Ви зможете ЗБІЛЬШИТИ ЦІНУ рекламного блоку - оскільки АУДИТОРІЯ читачів РОЗШИРЮЄТЬСЯ при збільшенні тиражу. Досвід показує, що ОПТИМАЛЬНА ціна рекламного блоку складає 200 рублів на лицьовій стороні, і 150 рублів на зворотному боці листа.
ПРИВЕРТАЄМО РЕКЛАМОДАВЦІВ.
Підготуйте ЛИСТ - ПРЕЗЕНТАЦІЮ Вашого рекламного листа (див. керівництво В1020 Як освоїти мистецтво складання комерційних пропозицій і листів - презентацій). Розішліть презентацію ВСІМ відомим Вам підприємцям, що працюють в прямому маркетингу (поштовому або мережевому). Помістіть РЕКЛАМУ (див. керівництво В7008 Як складати захоплюючу рекламу) в листах, що видаються ІНШИМИ підприємцями або компаніями. Вкажіть НАЗВУ листа, передбачуваний ТИРАЖ, і АДРЕСУ для зв'язку. Ваше завдання - викликати бажання помістити рекламу у Вашому листі.
Обов'язково обдумайте можливість ОБМІНУ рекламними блоками з ІНШИМИ видавцями. Суть операції полягає в наступному: ІНШИЙ видавець поміщає ВАШУ рекламу в СВОЄМУ виданні - а Ви, у порядку ОБМІНУ, поміщаєте ЙОГО рекламу в СВОЄМУ виданні. Грунтуючись на досвіді багатьох підприємців, ми можемо сказати, що цей спосіб - один з НАЙЕФЕКТИВНІШИХ і НЕДОРОЖЧИХ способів просування Вашої реклами, і один з КРАЩИХ МЕТОДІВ роботи в прямому маркетингу.
Швидше за все, до того часу, поки Ваше ім'я не стане відомим в середовищі підприємців, зайнятих поштовим маркетингом - Вам не вдасться ВІДРАЗУ заповнити ВЕСЬ рекламний простір листа СПЛАЧЕНИМИ рекламними блоками. Але це не проблема! Спочатку заповните вільний простір СПЛАЧЕНОЮ рекламою. Простір, що ЗАЛИШИВСЯ, заповните ВЛАСНОЮ рекламою. Серед видавців, що починають, поширена наступна практика: вони заповнюють вільний простір рекламою ІНШИХ компаній або підприємців - НЕ вимагаючи НІЯКОЇ оплати, потім посилають їм копії листка в комплекті з листом-презентацією, і запрошують ПРОДОВЖИТИ співпрацю на ПЛАТНІЙ основі. Багато хто оцінить ініціативу і СПЛАТИТЬ подальші публікації.
Почавши таке підприємство, не забудьте розглянути можливість розсилки 100 з 1000 листків іншим підприємцям прямого маркетингу - запропонувавши їм, як СПІВВИДАВЦЯМ, помістивши СВОЄ ім'я і адресу на листі, САМОСТІЙНО розіслати ці матеріали за СВОЇМ ВЛАСНИМ списком. Таким чином, якщо 50 інших підприємців розсилатимуть за СВОЇМ списком СОТНЮ Ваших листів - ТИРАЖ розповсюдження листа складе 5.000 копій - НЕ рахуючи тираж який ВИ поширюєте САМІ. Привівши в рух таку програму, Ви швидко придбаєте РЕПУТАЦІЮ в кругах прямого маркетингу, ЗБІЛЬШИТЕ ТИРАЖ, і як наслідок - ЗБІЛЬШИТЕ ПРИБУТОК. Така практика називається СУМІСНИМ виданням, (СОІЗДАНІЕМ), і буде описана нижче.
Багато видавців рекламних листів, налагодивши справу, організують МЕРЕЖУ ДИСТРИБ'ЮТОРІВ. (див. керівництво В1015 Як створити мережу ділерів / дистриб'юторів). Для цього розміщується реклама, що запрошує ділерів / дистриб'юторів і що вимагає від 150 до 300 рублів у порядку РЕЄСТРАЦІЙНОГО ВНЕСКУ. Одержавши внесок, видавець висилає лист, в якому вказано, що дистриб'ютор має право купувати певну ЧАСТИНУ ЗАГАЛЬНОГО ТИРАЖУ рекламного листа із ЗНИЖКОЮ 50%, поміщати ВЛАСНЕ ім'я на КОЖНУ з копій, і розсилати цю частину тиражу за СВОЇМИ адресами - як ВЛАСНЕ видання. При цьому дистриб'ютор одержує 50% від суми ВСІХ замовлень на приміщення реклами, що поступили в результаті проведеної ЇМ розсилки. Також він має можливість поміщати СВОЮ рекламу у Вашому листі із ЗНИЖКОЮ 50%, і право ПРОДАВАТИ ПІДПИСКУ на рекламний лист.
Як тільки ПЕРШИЙ лист почав приносити прибуток - подумайте про організацію ДРУГОГО! Перший лист може бути орієнтований на рекламу ЗАГАЛЬНОГО змісту, другий - ТІЛЬКИ на пропозиції ПОШТОВОГО маркетингу, третій - на пропозиції МЕРЕЖЕВОГО маркетингу, і т.д. Дайте волю своїй уяві! Спостерігайте за тим, що роблять інші, і копіюйте їх КРАЩІ методи.
ЩО ТАКЕ СУМІСНЕ ВИДАННЯ?
Со-видання означає наступне. СПІВВИДАВЕЦЬ погоджується розсилати ПЕВНУ кількість екземплярів рекламного листа, що НАЛЕЖИТЬ ВИДАВЦЮ, разом з СВОЇМИ матеріалами, що розсилаються в звичайному порядку. НАТОМІСТЬ він:
1. поміщає СВОЮ рекламу в листі із ЗНИЖКОЮ 50% від звичайної ціни
2. ЗАЛИШАЄ собі 50% комісію від ВСІХ замовлень на рекламу, що поступили в результаті проведених ЇМ розсилок.
Припустимо, Ви - СПІВВИДАВЕЦЬ. ВАШІ ім'я і адреса поміщені на екземплярах листа, які Ви розсилаєте.
Підприємці або компанії, ВАШІ копії, що одержали, вирішують КУПИТИ рекламне місце на листі. Вони направляють замовлення БЕЗПОСЕРЕДНЬО ВАМ. Ви віднімаєте 50% КОМІСІЮ, і пересилаєте ЗАЛИШОК суми видавцю - Разом із зразком замовленого рекламного блоку.
РАНІШЕ укладення договору про соїздательстве, ВИДАВЕЦЬ зажадає щоб Ви помістили рекламу за ЗВИЧАЙНОЮ ціною. ПІСЛЯ цього повідомите видавця про намір стати співвидавцем, і вкажіть, ЯКА КІЛЬКІСТЬ копій Ви зможете самостійно розіслати.
Покладемо, лист видається кожні 2 місяці. Якщо для розсилки 200 екземплярів Вам буде потрібно 3 місяці - адресати одержать старі видання з Вашим ім'ям і вирішать, що ВАША робота недобросовісна. При договорі з видавцем указуйте РЕАЛЬНУ кількість екемпляров листа яке Ви можете розіслати ПЕРЕД виходом наступного номера листа.
Навіщо видавцю турбуватися про залучення со-видавців? З першого погляду здається, що вони втрачають половину прибули від замовлень на приміщення реклами. Відповідь простій: привертаючи співвидавців, видавець ЗБІЛЬШУЄ ЧИСЛО ЧИТАЧІВ реклами! Працюючи САМОСТІЙНО, видавець зможе розіслати ЛИШЕ ОБМЕЖЕНУ кількість екземплярів, а за допомогою СПІВВИДАВЦІВ він БАГАТО РАЗІВ ЗБІЛЬШУЄ РЕАЛЬНИЙ ТИРАЖ розсилки.
ПІДВИЩЕНИЙ ТИРАЖ означає можливість ЗБІЛЬШИТИ ЦІНУ рекламного блоку, що частково КОМПЕНСУЄ 50% комісію. Крім того, більшість видавців поміщають на лист рекламу ВЛАСНОГО товару (як мовилося раніше, ОСНОВНА МЕТА листа - покрити витрати ВИДАВЦЯ на ВЛАСНУ рекламу). В результаті - АУДИТОРІЯ читачів реклами ВИДАВЦЯ багато разів ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ, а ВИТРАТИ зводяться до розсилки додаткового тиражу листа Всього лише ДЕКІЛЬКОМ співвидавцям.
Отже, яку КОРИСТЬ одержуєте Ви як СПІВВИДАВЕЦЬ?
- Ви СКОРОЧУЄТЕ ВИТРАТИ на рекламу.
- Ви ЗБІЛЬШУЄТЕ ТИРАЖ Вашої ВЛАСНОЇ реклами - завдяки роботі ІНШИХ СПІВВИДАВЦІВ.
- Ви одержуєте КОМІСІЙНУ ВИНАГОРОДУ за КОЖЕН рекламний блок, куплений в результаті ВАШИХ розсилок (це може СПЛАТИТИ ВАШЕ РЕКЛАМНЕ МІСЦЕ на листі, що означає БЕЗКОШТОВНУ РЕКЛАМУ Вашого товару).
Яку КОРИСТЬ одержуєте Ви як ВИДАВЕЦЬ, що привертає співвидавців?
- ТИРАЖ Вашої реклами значно ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ.
- ВІДПАДАЄ необхідність ОПЛАЧУВАТИ роботу по РОЗСИЛЦІ Вашого листа. Ви ЛИШЕ розсилаєте СПІВВИДАВЦЯМ стільки копій листа скільки вони можуть розіслати, і пропонуєте комісійну ВИНАГОРОДУ за КОЖНЕ рекламне замовлення. Відмітьте, що БЕЗ зусиль СПІВВИДАВЦЯ ці конкретні замовлення НЕ поступлять.
УСПІХ у виданні рекламного листа ЗАЛЕЖИТЬ від Вашого уміння:
- зберегти ВИРОБНИЧІ ВИТРАТИ (друк, розсилка і залучення клієнтів) на МІНІМАЛЬНОМУ рівні
- провести ЯКІСНЕ видання, в якому БАГАТО підприємців і компанії ЗАХОЧУТЬ розмістити рекламу
- уміло використовувати лист для просування СВОГО ОСНОВНОГО ТОВАРУ на ринку.
Ми вважаємо, що КОЖЕН підприємець, що працює в прямому маркетингу, повинен обдумати можливість видання ВЛАСНОГО рекламного листа - як ЗАСОБИ ПРОСУВАННЯ товару, додаткового ДЖЕРЕЛА ДОХОДУ, і засобу ОБМІНУ, що дає можливість представити СВІЙ товар в рекламних кампаніях здійснюваних ІНШИМИ підприємцями.
Оригінал статті на російській мові тут: КАК ПОЛУЧИТЬ ПРИБЫЛЬ ОТ ВАШЕГО СОБСТВЕННОГО РЕКЛАМНОГО ЛИСТА
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар