субота, 4 жовтня 2008 р.

Важливий принцип створення сайту під контекстну рекламу

Сайт є важливим інструментом ведення бізнесу в Інтернеті. Це відомо кожному. Основне завдання, яке вирішує будь-який комерційний сайт - це продаж товарів і послуг. По суті, сайт є рекламним майданчиком, і при грамотній організації і просуванні він справляється з цією роллю дуже непогано.

Підприємець, охочий одержувати дохід, використовуючи можливості, які надає глобальна мережа, має два шляхи:
1. Продавати свої товари (послуги)
2. Рекламувати товари (послуги) інших організацій.

Власний продукт продавати вигідніше, ніж чужий. Але що ж робити, якщо продавати нічого, але є сильне бажання присвятити себе бізнесу в Інтернет? Доводиться створювати власний сайт і займатися посередництвом. У мережі існує безліч різних форм посередництва для власника веб-ресурсу. Але найпростішим, зручнішим і доступнішим способом рекламувати чужі товари є контекстна реклама.

Що таке контекстна реклама? Це рекламне оголошення, яке відповідає тематиці сторінки (сайту), на якій воно показується. Завдяки тематичності такої реклами досягається відносно висока зацікавленість відвідувача в рекламній пропозиції. А це дуже важливо, оскільки зацікавлений відвідувач з більшою вірогідністю кликне на оголошення, і тоді власник сайту одержить заслужену комісію. Для тих, хто мало знайомий з принципами роботи систем контекстної реклами, поясню. Системи контекстної реклами звичайно оплачують перехід користувача на рекламований сайт.

У рунеті і ранеті найбільш популярні три системи контекстної реклами: «Яндекс.Директ», «Бігун» і «Google AdSense2. Для того, щоб було зрозуміле, як з ними працювати, давайте поглянемо на них очима рекламодавця.

Припустимо, ми продаємо деякий товар. Ми створили сайт, на якому ми описали всю красу нашого товару. І тепер перед нами виникла гостра необхідність привернути на сайт потенційного покупця. Одним із способів залучення відвідувачів є розміщення контекстної реклами. Щоб розмістити рекламу, необхідно вибрати ключові слова, скласти текст оголошення і встановити ціну, яку ми готові заплатити за перехід відвідувача на наш сайт. Серед рекламодавців існує деяка конкуренція. Тому системи контекстної реклами функціонують таким чином, що чим вище призначена ціна за перехід, тим частіше показуватиметься оголошення на рекламних майданчиках. Для кожного ключового слова (фрази) конкуренція різна. Чим більше рекламодавців розміщують оголошення по певній ключовій фразі, тим вище встановлювані ними ціни за перехід по цій фразі. Крім кількості рекламодавців на ціну переходу впливає також і вартість рекламованого товару або послуги. Таким чином існують певні сегменти ринку, в яких досить високі рекламні бюджети, і в яких рекламодавці можуть дозволити собі призначити високі ціни клік по оголошенню.

Тепер повернемося до проблем веб-майстра, плануючого одержувати дохід від розміщення контекстної реклами на своєму майданчику. Припустимо, ми хочемо, щоб на нашому сайті транслювалися дорогі оголошення. Вибираємо висококонкурентну тематику і підбираємо дорогі запити. Основна проблема полягає в тому, щоб привернути на сайт зацікавлену публіку, яка з високою вірогідністю натискатиме на оголошення. Основне джерело відвідувачів - це пошукові системи. На жаль, в пошукових системах конкуренція серед сайтів не менш серйозна, чим в системах контекстної реклами. А просувати сайт життєво необхідно.

Рішення існує. Суть його можна описати простим правилом: «Купуй дешево, продавай дорого».

З будь-якого, навіть самого конкурентного, пошукового запиту можна зробити менш конкурентний, додавши до нього одно-два слова. Візьмемо, наприклад, всіма улюблений запит «пластикові вікна». Намагатися вивести сайт по цьому запиту в першу десятку результатів пошуку - справа практично безнадійна. Конкуренція настільки висока, що вартість пошукового просування даного запиту серед SEO-контор обчислюється тисячами доларів. Проте, трохи видозмінивши його, можна створити менш конкурентний запит, наприклад, «пластикові вікна в Підмосков'ї». Конкуренція на порядок слабкіше, а значить і фінансові витрати (або трудовитрати) на просування будуть істотно нижчі. Але є зворотний бік медалі. Оскільки ця ключова фраза запрошується користувачами набагато рідше, тобто відноситься до низькочастотних запитів, то доведеться запастися декількома десятками, а то і сотнями подібних запитів.

Весь фокус в тому, що відвідувач, що прийшов на сайт по низькочастотному запиту, бачитиме всі ті ж дорогі оголошення (іноді навіть ще дорожче) в блоках контекстної реклами. Таким чином, ми одержуємо відвідувача з мінімальними вкладеннями, а, йдучи по рекламному посиланню, він робить нам пристойний прибуток.

Залишається тільки створити і правильно наповнити сайт інформацією, використовуючи підібрані ключові фрази, потім розмістити блоки контекстної реклами і займатися його просуванням.

Існують і інші способи залучення на сайт відвідувачів. Самий основний з них - це спілкування на інших ресурсах (форуми, блоги, соціальні мережі і т.д.). Акуратно, не дуже настирливо розміщуйте посилання на свій ресурс, і зацікавлені люди обов'язково відвідають його. Спам категорично не рекомендується.

Даний матеріал не претендує на повноту обхвату теми і розрахований швидше на новачків в інтернет-бізнесі. Про те, як правильно наповнити, як розміщувати рекламні блоки і що робити для пошукового просування сайту, ми розповідатимемо в наших наступних статтях.

При використанні статті обов'язково потрібно вказати http://ubiznes.blogspot.com/

Немає коментарів: